REKLAMA
Znaleziono 4305 wyników
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchiboartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty nowy pop-up store Tchibo
W pierwszych dniach lutego br. w Galerii Bemowo został otwarty sklep Tchibo, marki znanej nie tylko z oferty kaw pochodzących z plantacji na całym świecie, ale także z szerokiego asortymentu produktów i akcesoriów dla domu i całej rodziny.
4-dniowy tydzień pracy. Jak rozwój technologii i nowe modele pracy zmienią rynek nieruchomości komercyjnych? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
4-dniowy tydzień pracy. Jak rozwój technologii i nowe modele pracy zmienią rynek nieruchomości komercyjnych? [RAPORT]
Eksperci BNP Paribas Real Estate Poland, Hays Poland i kancelarii Gide w swoim raporcie „4-dniowy tydzień pracy” przypatrują się, jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniły się społeczne oczekiwania co do tego, na jakich zasadach chcemy realizować się zawodowo. Dyskusja o 4-dniowym tygodniu pracy przybiera na sile. I chociaż w Polsce wciąż wydaje się to pieśnią przyszłości, ostatnie lata pokazują, jak szybko zmieniają się trendy na rynku pracy. Eksperci przewidują, że również sztuczna inteligencja znacząco wpłynie na miejsca naszego zatrudnienia. Debata o nowych strategiach zatrudnienia i potrzebach pracowników, jak również gwałtowny rozwój technologii, pokazują, że rozwój rynku nieruchomości, będzie musiał być dostosowany do tych tendencji.
Retail Park Białystokinwestycja
Pokaż inwestycję
Retail Park Białystok
Białystok, Generała Władysława Andersa 36
[Poznań] Budowa Poznań Główny City Center wyszła spod ziemiartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Budowa Poznań Główny City Center wyszła spod ziemi
Od czasu otrzymania w dniu 4 sierpnia br. pozwolenia na budowę prowadzone są intensywne prace przy b...
[Polska] Rynek inwestycyjny w Polsce z szansą na wynik blisko 4,4 mld euro w 2016 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek inwestycyjny w Polsce z szansą na wynik blisko 4,4 mld euro w 2016 r.
Firma doradcza JLL przedstawia wstępne szacunki dla rynku inwestycyjnego w Polsce w segmencie nieruc...
HalfPrice otworzył nowy, dwupoziomowy sklep w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
HalfPrice otworzył nowy, dwupoziomowy sklep w Warszawie
HalfPrice otworzył kolejny sklep w Warszawie. Tym razem w należącej do EPP i Echo Investment Galerii Młociny na Bielanach. Tym samym multibrand dołączył do pozostałych marek z Grupy CCC dostępnych w najmłodszym centrum handlowym w Warszawie.
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawie
Inwestor, Mayland Real Estate wybrał generalnego wykonawcę przebudowy centrum handlowego Fort Wola w Warszawie. Została nim firma CBRE GWS, która gwarantuje, że pierwsi klienci zrobią zakupy w nowym centrum jeszcze w tym roku. Prace ruszyły w połowie czerwca i będą trwały kilka najbliższych miesięcy.
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym roku
W połowie czerwca spółka CBRE GWS, będąca generalnym wykonawcą prac w Forcie Wola przy ul. Połczyńskiej w Warszawie ruszyła z pracami budowlanymi na obiekcie. Kolejnym etapem jest rozpoczęcie prac przez głównego najemcę. Z końcem lipca Kaufland ruszył z pracami, mającymi na celu przygotowanie sklepu do otwarcia.
Sky Tower pod skrzydłami Cushman & Wakefieldartykuł
Pokaż artykuł
Sky Tower pod skrzydłami Cushman & Wakefield
Międzynarodowa agencja doradcza została wybrana na zarządcę wielofunkcyjnego kompleksu Sky Tower we Wrocławiu. Zespół firmy pod kierownictwem Pauliny Bauer będzie odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych procesów zarządczych w części biurowej, handlowej, mieszkaniowej i częściach wspólnych kompleksu, w tym pełen wachlarz działań marketingowych. Łącznie pod skrzydła Cushman & Wakefield trafiło 57 300 mkw. powierzchni.
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVERartykuł
Pokaż artykuł
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVER
NEINVER eksportuje swoją koncepcję centrów typu outlet do Ameryki Łacińskiej. Strategia firmy NEINVE...
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie
Według najnowszych informacji międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w pierwszym półroc...
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicach
W Polsce z roku na rok przybywa powierzchni usługowych, jednak głównie za sprawą dużych centrów i pa...
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowych
Ostatnie lata przyniosły wiele zmian na polskim rynku handlowym. Klienci zaczęli być bardziej wymaga...
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada artykuł
Pokaż artykuł
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, średni poziom pustostanów w obiektach handlowych w największych miastach w Polsce spadł o 1,2 pp. r/r i wynosi obecnie 3,5% powierzchni. Co ważne, spadek wakatów dotyczy aż sześciu z ośmiu największych miast[1], z czego najmniej powierzchni do wynajęcia znajdziemy w Krakowie, Łodzi i Szczecinie. Jak tłumaczą eksperci Cushman & Wakefield, dane te mogą wskazywać na stopniową odbudowę sektora handlowego w Polsce. Jednocześnie, w miarę stabilizowania się sytuacji na rynku, właściciele obiektów handlowych powinni mocniej stawiać na urozmaicanie ich oferty.
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsce
W pierwszym półroczu 2022 r. kluczowe czynniki kształtujące rynek nieruchomości handlowych w Polsce wróciły do poziomu sprzed pandemii – w tym sektorze odnotowuje się dobre wyniki zarówno w przypadku obrotów, jak i wskaźnika odwiedzalności (footfall), a centra handlowe generują atrakcyjne zwroty dla inwestorów. Zauważalne jest też ożywienie na handlowym rynku inwestycyjnym. Obserwujemy jednak zmianę trendów.
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedany
Kolejne cztery obiekty handlowe w Polsce zmieniły swojego właściciela. Avison Young reprezentowało międzynarodowy fundusz inwestycyjny w procesie sprzedaży 4 obiektów handlowych, zlokalizowanych w miastach regionalnych: Stara Cegielnia w Szczecinie, Galeria Kosmos w Koszalinie, OK Centrum Wałbrzych i OK Centrum Strzegom, o łącznej powierzchni ok. 15 000 metrów kwadratowych GLA.
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwijaartykuł
Pokaż artykuł
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwija
Na pytania odpowiada: Juliusz Wawrzyniak, Prezes w firmie Genesis Property będącej jednym z liderów na polskim rynku parków i innych mniejszych obiektów handlowych.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
REKLAMA